PGZOEK

  • Bart de Vries
    Message 1 of 4 , Oct 1, 2003
      LS

      PGZOEK opgestart , echter zoekknop wordt niet actief.

      Verzoeke aan te reiken, hoe dit is op te lossen.

      Gr.
      Bart de Vries
      *De Liemers* calling

    • Bart de Vries
      Message 2 of 4 , Oct 1, 2003
        LS

        IPV slepen van pgzoek.exe naar bureaublad , zoals omschreven in PRO-GEN -eralia , heb ik dit langs een andere weg gedaan nl kopieren naar bureaublad[snelkoppeling maken].

        Dit gaf het goede resultaat.

        Gr.
        Bart de Vries
        *De Liemers* calling

      • Rob Fransen
        Message 3 of 4 , Oct 2, 2003
          PGZOEK is contextgevoelig. Dus als er geen zoekitem wordt
          ingevuld is de knop zoeken niet actief.
          Ook dient middels een vinkje worden aangegeven in welke
          bestanden moet worden gezocht. Dus ook hier betekent 'geen
          vinkjes' geen actieve zoekknop.

          Vriendelijke groeten,

          Rob Fransen
          PRO-GEN Gebruikersgroep
          Helpdesk

          > Buy Ink Cartridges or Refill Kits for your HP, Epson,
          Canon or Lexmark
          http://docs.yahoo.com/info/terms/