Foutmelding bij opstarten onder XP-pro

  • roel560517
    Message 1 of 1 , Aug 31, 2003
      Beste allemaal,

      Ik krijg een foutmelding als ik Pro-Gen opstart als een gebruiker
      met beperkte rechten, als gebruiker met behherder rechten krijg ik
      de melding niet.

      De melding is:
      Window titel: 16 bist MS-DOS subsysteem.
      D:\GENEAL~1\PG-30\PROGEN.EXE
      C:\DOCUME~1\Roel\LOCALS~1\TEMP\. Kan een tijdelijk bestand dat is
      nodig voor de initialasitie niet aanmaken of schrijven. Controleer
      of het mappad bestaat en of er voldoende schijfruimte beschikbaar
      is. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten.

      In d betreffende directorie heb ik "full controll", op de C-schijf
      is nog bijna 5 Gb beschikbaar en ook het pad naar de map bestaat.
      Zodra ik de gebruiker Roel beheerders rechten geef is er geen
      probleem. Ook in de map pg-30 heeft de gebruiker roel lees, schrijf
      en wijzig rechten.

      Heeft iemand een idee om me verder te helpen.

      Roel de Rover