Huishoudelijke mededelingen

  • P. Mathijssen
    Message 1 of 1 , Aug 1, 2003
      Hallo allemaal,

      Ik heb vandaag een bericht gehad van yahoogroups dat er een aantal dingen gaan veranderen. Een paar van deze veranderingen zal ik even delen met jullie, namelijk:

      1. Bijlagen: Bijlagen worden nog wel verstuurd door yahoogroups maar niet meer bewaard in het berichtenarchief. Vanaf 7 augustus worden alle bijlagen die zich in het berichtenarchief bevinden verwijderd. Aangezien de pro-gen discussiegroep geen bijlagen toestaat in verband met het verspreiden van virussen is dat voor deze groep geen belangrijke verandering.

      2. Files en Photos: Vroeger kon je zonder lid te zijn van de pro-gen discussiegroep toegang krijgen tot de files (bestanden) en photos (foto's) gebieden. Dit kan vanaf 7 augustus alleen nog maar als u lid bent van de pro-gen discussielijst en dus als zodanig bent ingelogd.

      Groetjes,

      P. Mathijssen
      pmathijssen@...

      Ga zeker eens kijken op mijn site,