lettertype

  • Ton Steenhof
    Message 1 of 2 , Jun 30, 2003
      Goede morgen

      Wie kan mij helpen?
      Als ik staatjes-lijsten uitprint, dan kun je de lettergrootte opgeven. Als
      ik dan zeg 14 pct dan print hij toch 11 pct.
      Waar kan ik dat aanpassen? Ik kom er niet uit.

      Met vriendelijke groet

      Ton Steenhof
    • Ton Steenhof
      Message 2 of 2 , Aug 29, 2003
        Goede middag,

        Als ik een lijst maak van de onderzoeksonderwerpen per archief, dan print
        hij die met een kleine letter uit. Ik geef in een grotere letter maar dat
        helpt niet.

        Wie heeft een oplossing?

        Met vriendelijke groet

        Ton Steenhof