dagen van de week

  • Jan Gravemeijer
    Message 1 of 4 , Jun 20, 2003
      Hallo allemaal,
      Een aantal dagen geleden werd door iemand van deze gebruikersgroep aangegeven, hoe je kon instellen dat de dagen van de week voor de datum worden weergegeven.
      Ik heb dit antwoord gemist.
      Is het mogelijk dit nog een keer aan te geven?
      Alvast bedankt!
      Met vriendelijke grroeten,

      Jan Gravemeijer

      j.gravemeyer@...

    • Evelien van Ruitenbeek
      Message 2 of 4 , Jun 20, 2003
        Dag Jan,

        Hier is het antwoord van Wim Nelis:

        Kies in het uitvoermenu de optie "Weergave op[ties wijzigen". Zet in
        het "weergave optiemenu" de optie "gebruik een andere dataumopmaak" op
        JA, en daarna zal in het "Uitvoermenu" de optie "Datumopmaak wijzigen"
        zichtbaar zijn.

        Groetjes,
        Evelien

        Deze e-mail is door Norton AntiVirus 2002 gecontroleerd op virussen

[...]

        Yahoo! Groups Sponsor

        <http://rd.yahoo.com/M=251812.3170658.4537139.1261774/D=egroupweb/S=1705
        043464:HM/A=1564416/R=0/SIG=11ti81skc/*http://www.netflix.com/Default?mq
        so=60164797&partid=3170658>

        <http://us.adserver.yahoo.com/l?M=251812.3170658.4537139.1261774/D=egrou
        pmail/S=:HM/A=1564416/rand=508896369>

        Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of Service
        <http://docs.yahoo.com/info/terms/> .

      • J. de Boer
        Message 3 of 4 , Jun 20, 2003
          --- In pro-gen@yahoogroups.com, "Jan Gravemeijer" <j.gravemeyer@w...>
          wrote:
> [...]
          datum worden weergegeven.
          > Ik heb dit antwoord gemist.
          > Is het mogelijk dit nog een keer aan te geven?

          Ik vermoed uit je vraag dat je met deze groep communiceert via e-
          mail. In de loop van de tijd heb ik gemerkt dat niet iedereen weet of
          zich realiseert dat je alle berichten terug kan zien op het internet
          op http://groups.yahoo.com/group/pro-gen/

          Als je daar in het zoekvenster het bewuste onderwerp intypt, krijg je
          zo alle berichten hierover te zien. Daarnaast kun je natuurlijk ook
          zondermeer terugbladeren in chronologische volgorde.

          Persoonlijk communiceer ik met deze groep ook via deze weg, temeer
          omdat ik ook bij een aantal andere Yahoogroepen ben aangesloten, en
          ik niet bij wat langere afwezigheid een te volle e-mail bak wil
          hebben. Maar buiten dat vind ik het veel handiger. Je kan in
          je "Membership" naar keuze instellen of je de berichten wel of niet
          op je e-mail adres ontvangt.

          Nog een reden voor mij is dat bij sommige groepen (gelukkig niet
          hier) af en toe een discussie een beetje uit de hand loopt, met als
          gevolg een lawine aan berichten zonder inhoud. Die wil ik dus in geen
          geval allemaal als persoonlijke e-mail ontvangen, en op het web lees
          ik daar lekker overheen.

          Met vriendelijke groet,
          Jan de Boer
        • Jan Gravemeijer
          Message 4 of 4 , Jun 20, 2003
            Hallo allemaal,
            Een ieder die reageerde op mijn vraag, wordt hierdoor hartelijk bedankt.
            JdB, het is goed dat je dit in herinnering brengt.
            Met vriendelijke groeten,

            Jan Gravemeijer

            j.gravemeyer@...