eerste berichtje

  • A. de Haan
    Message 1 of 1 , Jul 2, 2000
      Beste oprichter van deze lijst,

      Met wie heb ik het genoegen?

      Ik heb Frans Manche voorgesteld iets als deze lijst in het leven te roepen, die discussie per email was nog niet uitgekristalliseerd. Hazadata gebruikt egroups al wel: leden !
      Het wordt m.i. tijd deze lijst onder de aandacht te brengen van "alle" PGGG leden, het lijkt me een efficient hulpmiddel om elkaar de helpende hand te bieden en vragen mbt. Pro-Gen kwijt te kunnen.

      Vriendelijke groet,
      Arend de Haan
      lid 2 van deze lijst
      lid PGGG