PG gegevens doorsturen via internet

  • Pierre Debecker
    Message 1 of 3 , Jun 2, 2003
      Dag iedereen,

      Hoe kan ik een gegevensbestand via het internet aan een andere PG gebruiker
      doorsturen?
      Dank

      Pierre Debecker
    • W.J.M. Nelis
      Message 2 of 3 , Jun 2, 2003
        Goedendag,

        > Hoe kan ik een gegevensbestand via het internet aan een andere PG gebruiker
        > doorsturen?
        Een PRO-GEN backup als bijlage bij een e-mail?

        Met vriendelijke groet,
        Wim Nelis.
        --
        W.J.M. Nelis (Informatics Division, Computing Services, Datacomms, IC-NOP)
        National Aerospace Laboratory (NLR) Email: nelis@...
        Message 3 of 3 , Jun 2, 2003
          --- In pro-gen@yahoogroups.com, "W.J.M. Nelis" <nelis@n...> wrote:
          > Goedendag,

          > Een PRO-GEN backup als bijlage bij een e-mail?
          >
          > Met vriendelijke groet,
          > Wim Nelis.
          > --

          Ja, of even een GEDCOM-bestand ervan draaien.

          Met vriendelijke groet,
          Jan de Boer