Paginaskip per gezin

  • Drs. P.J. van Leenen
    Message 1 of 1 , May 26 11:46 PM
      Met het programma pu-opt-0 van Wim Nelis kon in ProGen 3.0a onder andere bij
      parentelen en genealogiën een paginaskip per gezin worden gegeven. Dit was
      reuze handig en ik maakte daar ook regelmatig gebruik van. Bij 3.Ob kom ik
      deze optie niet als standaardfunctie van ProGen tegen terwijl in
      Pro-Gen-eralia van juni 2002 expliciet staat dat pu-opt-0 alleen voor 3.0a
      geschikt is. Paginaskips achteraf aanbrengen in Word is ook een crime, omdat
      de paginaverwijzing dan niet meer klopt als de skip vooraan op de regel van
      het geslachtsnummer wordt aangebracht. Wie weet raad?

      Piet van Leenen

      Israëlsdreef 44

      3262 NA Oud-Beijerland, The Netherlands

      ? E-Mail PJvL@...