familieboek

  • janmulle
    Message 1 of 1 , May 12, 2003
      Hallo iedereen,
      Binnenkort wens ik een familieboek samen te stellen.

      Ik wens een 'eigen' uitvoer samen te stellen zoals voorgesteld in
      Progeneralia.

      Omdat de mogelijkheden vanuit de uitvoerdefinitie 'familieboek
      uitvoer' blijkbaar beperkt zijn, vertrek ik vanuit PAR de standaard
      genealogieuitvoer.
      Om in te spelen op anderstaligen, zou ik graag werken met symbolen.
      De symbolen voldoen niet aan onze eerdere artikels.
      Maar ik vind hier (PAR) dan weer die mogelijkheid niet terug zoals
      in 'familieboek uitvoer' waar je de afkortingen kunt instellen.

      Zie ik iets over het hoofd en is dit wel mogelijk ?

      Praktische tips voor het samen stellen voor een familieboek zijn
      eveneens welkom ?

      Alvast bedankt