hulp gevraagd

  • Henk Joosten
    Message 1 of 4 , Apr 30 7:39 AM
      Hallo,

      Ik heb een bestand in Exel met 35 kolommen huwelijks gegevens zoals vader moeder bruid bruidegom en datum velden dit wil in in Pro-gen importeren wie weet hoe ik dat moet oplossen ?

      Met vriendelijke groet,

      hamjoosten@...

    • Rudi van der Linde
      Message 2 of 4 , Apr 30 12:07 PM
        Beste Jean,

        Kijk dan wel even of je harde schijf meer dan 200 Mb bevat. Het is bekend
        dat oude pc's minder dan 100 Mb HD heeft.
        Word 97 draait ook op Win 95, daar kan je vinden op
        http://office.microsoft.com/

        su6 Rudi