hulp gevraagd

  • Jean Buysmans
    Message 1 of 4 , Apr 28, 2003
      ik het een oud laptopke op de kop getikt, dat enkel werkt onder Windows 95

      Is er iemand die nog Word en excell 95 liggen heeft om de uitvoer vanuit
      progen te vergemakkelijken ??

      Jean Buysmans
    • Yvette P. Hoitink
      Message 2 of 4 , Apr 28, 2003
        Hallo Jean,

        Volgens mij snap ik je probleem niet helemaal. Volgens mij draaien recente
        versies van Office ook nog onder Windows 95. Microsoft staat toe je
        reguliere licentie ook op een laptop te installeren voor eigen gebruik.

        Een andere mogelijkheid is om de bestanden gewoon via backup of zo
        overzetten naar je reguliere computer en daar verder te bewerken.

        Om hier op de lijst te vragen om illegale kopieen van Word en Excel vind ik
        eerlijk gezegd niet kunnen. Dat blijven nog steeds commerciele pakketten, op
        basis waarvan je goedkoper kunt upgraden.

        Yvette Hoitink

      • Henk Joosten
        Message 3 of 4 , Apr 30, 2003
          Hallo,

          Ik heb een bestand in Exel met 35 kolommen huwelijks gegevens zoals vader moeder bruid bruidegom en datum velden dit wil in in Pro-gen importeren wie weet hoe ik dat moet oplossen ?

          Met vriendelijke groet,

          hamjoosten@...

        • Rudi van der Linde
          Message 4 of 4 , Apr 30, 2003
            Beste Jean,

            Kijk dan wel even of je harde schijf meer dan 200 Mb bevat. Het is bekend
            dat oude pc's minder dan 100 Mb HD heeft.
            Word 97 draait ook op Win 95, daar kan je vinden op
            http://office.microsoft.com/

            su6 Rudi