Pro-gen op goede beeldschermgrootte

  • hahoeben <hahoeben@yahoo.com>
    Message 1 of 2 , Mar 2, 2003
      Sinds kort heb ik een nieuwe PC (Medion, van de Aldi) onder Windows
      XP. Had ik op mijn oude pc nooit problemen met progen, als ik het op
      mijn nieuwe pc opstart past het niet op mijn beeldscherm. De
      onderste regels vallen weg en het zijn heel grote letters. Wanneer
      ik Alt-Enter intoets verandert het in een klein schermpje waar niet
      mee te werken valt.
      Ik heb een 19-inch beeldscherm en de beeldschermresolutie staat op
      1152x864.
      Hoe krijg ik progen weer passend op mijn beeldscherm?
    • Evelien van Ruitenbeek
      Message 2 of 2 , Mar 2, 2003
        Kijk eens op de site van PRO-GEN http://www.pro-gen.nl/nlhome.htm onder faqs
        en Windows XP.
        Ik denk dat je er dan wel uitkomt...

        Groeten,
        EVelien

        Deze e-mail is door Norton AntiVirus 2002 gecontroleerd op virussen

[...]

        Yahoo! Groups Sponsor