OT: nieuwe url voor rtf-html maker

  • P. Mathijssen
    Message 1 of 3 , Feb 28, 2003
      Hallo pro-gen gebruikers,

      De drukte is op mijn site gisteren flink toegenomen. Daarom maar even het zekere voor het onzekere genomen en het bestand nogmaals verplaatst.
      Dus ga hier kijken. Op het andere adres heb ik het bestand verwijderd.

      http://members.home.nl/pmathijssen/rtf-setup.exe

      Groetjes,

      P. Mathijssen
      pmathijssen@...
    • Rob Hubert
      Message 2 of 3 , Mar 1, 2003
        Beste Peter,

        Is dit nog steeds de 'eerste versie' of heb je er nog wat aan veranderd. De
        versie die ik nu gebruik is van okt 2002.

        vr. groeten,

        Rob Hubert, Haarlem, NL

        Website: http://home.wanadoo.nl/rob.hubert/

        Zoekt: Hubert, Schuwer, van Brederode, Aberson, Westerbeek van Eerten, van
        Beukering

        --------
        In- en uitgaande e-mail gecontroleerd door Norton Antivirus 2003
        In- and Outgoing mail checked by Norton Antivirus 2003
        --------

      • P. Mathijssen
        Message 3 of 3 , Mar 1, 2003
          Hallo Rob,

          ======= Jij schreef op 2003-03-01 om 09:17:00: =======

[...]

          Ja dit is inderdaad nog steeds diezelfde versie.

          Groetjes,
          P. Mathijssen
          pmathijssen@...