Re: [pro-gen] OT: weergave van 2 html uitvoeren in 1 website

  • Walther
    Message 1 of 3 , Feb 9, 2003
      Beste Ivo, Jan, Luuk, Antoine e.a.

      Bedankt voor jullie snelle reactie en goede suggesties. Ik heb gekozen voor de 2e oplossing van Ivo. Het aanmaken van een nieuwe HTML uitvoer is uiteindelijk snel gedaan en ik heb nu ook begrepen waarvoor "uitvoer opslaan gesplitst in..." dient en die heb ik ook toegepast. Het uploaden kan nu weer beginnen en ik heb weer ondervonden dat je met Pro-Gen "niet voor een gaatje gevangen zit".

      Gegroet,
      Walther Jansen