W2000pro pg30.b out of string

  • jsrdegraaf <jens@wanadoo.nl>
    Message 1 of 1 , Jan 1, 2003
      alle goeds voor 2003 toegewenst!

      ik krijg sinds kort een out of string error bij een genealogische
      uitvoer pg30.b

      de laatste versie en patchen geinstalleerd

      ik heb geen velden met grote een hoeveelheid teksten wat soms het
      probleem kan zijn.

      waarschijnlijk ligt het probleem in beschikbaar geheugen
      ik heb namelijk maar 311536k vrij voor uit te voeren programma's
      en 1048576k vrij ems geheugen

      Hoe kan ik dit in W2000pro corrigeren.

      alvast bedankt,
      Jan