Re: [pro-gen] Re: geen berichten meer op website

  • Ineke
    Message 1 of 4 , Dec 17, 2002
      Peter en Susan, het staat weer helemaal goed.
      Geweldig
      groetjes, Ineke
      members.chello.nl/cfsmit2
    • j. de boer
      Message 2 of 4 , Dec 17, 2002
        Klopt! De berichten zijn weer zichtbaar. Alleen voorheen stond er "Public archives" en nu "Archives for members only". Hierdoor kun je in tegenstelling tot voorheen niet meer gewoon kijken zonder in te loggen.

        Met vriendelijke groet,
        Jan de Boer

        PS: Degenen die nog wel konden kijken waren dus moderators?