RE: [pro-gen] (OT) RTF bestand maken en fotos koppelen in Word

  • Evelien van Ruitenbeek
    Message 1 of 2 , Nov 26, 2002
      Dag Walther,

      Om de index en de bladverwijzingen bij te werken:
      Selecteer alles en klik dan met de rechtermuistoets en "veld bijwerken".
      Dat is alles.

      Een foto invoegen:

      Klik op de plek waar de foto moet komen en kies in het menu voor "figuur" en
      zoek het bestand op.
      Wanneer de foto is ingevoegd, klik rechts en kies dan "figuur opmaken" en
      onder "indeling" kun je aangeven hoe de tekst om de foto moet lopen.
      Als dat klaar is, klik je weer rechts op de foto en kies dan voor
      "bijschrift".

      Succes!

      Evelien van Ruitenbeek