Bronvermelding

  • Rob Hubert
    Message 1 of 2 , Oct 31, 2002
      Als ik in mijn Pro-Gen instellingen de bronvermelding op Nee zet en deze
      aan het einde wil hebben is dit dan echt alleen maar mogelijk in WP
      zoals Pro-Gen aangeeft en niet in RTF? Ik heb geen WP, en ik zou het
      liefst zien dat al mijn bronvermeldingen aan het eind van het document
      komen te staan. Heeft hier iemand al een oplossing voor gevonden?

      Vr. groeten, Greetings

      Rob C. Hubert <mailto:rob.hubert@...> rob.hubert@...
      robhubert@...
      pafgg@...
      Haarlem, the Netherlands

      PAF Gebruikersgroep Nederland / PAF Users Group Netherlands:
      <http://net.clubs.nl/paf> http://net.clubs.nl/paf
      Website overlijdensberichten / death notices (meer dan / more than
      13.300) <http://members.chello.nl/r.hubert1/>
      http://members.chello.nl/r.hubert1/

      Inkomende en uitgaande mail wordt gecontroleerd met Norton AntiVirus
      2003
      Incoming and outgoing mail will be checked with Norton AntiVirus 2003
    • Ivo Gilisen
      Message 2 of 2 , Nov 1, 2002
[...]

        Beste Rob,

        Ja, daar is een eenvoudige oplossing.

        Als je de bronvermeldingen als eindnoten wil zien verschijnen, dan moet je:
        1) de "Algemene afdrukopties instellen" ... "WP bronvermelding als eindnoot afdrukken?" op Ja zetten en
        2) bij de eigenlijke uitvoer kiezen voor het schijfuitvoerstuurprogramma "WP5" (zelfs al heb je geen WP!).

        Als je deze WP-tekst later opent met Word dan converteert Word de WP-tekst naar zijn Wordformaat. De eindnoten blijven in Word keurig behouden inclusief de verwijsnummers in superscript.

        Let op: alleen de bron wordt door PRO-GEN zo behandeld, alle bronteksten blijven binnen de platte tekst staan.

        Tip: indien je vat wil krijgen op de manier waarop Word vreemde teksten converteert, ga dan in Word naar Extra .. Opties ... tabblad Algemeen ... en vink aan: Conversie bevestigen bij openen.

        Met vriendelijke groet,
        Ivo
        ivo.gilisen@...
        http://users.pandora.be/ivo.gilisen/