Hoe moest dat nu ook alweer?

  • Jan Vandermeeren
    Message 1 of 4 , Oct 22, 2002
      Hallo,

      Met welke toetsen kan ik het Dos-venster veranderen zodat het ik het als een windows venster kan gebruiken?
      Ik weet het niet meer?

      Dank u

      Jan vandermeeren

    • Rob Hubert
      Message 2 of 4 , Oct 22, 2002
        Hoi Jan,

        Als je een icoon op je bureaublad hebt staan, klik hier dan met je
        rechtermuisknop op. Ga naar eigenschappen en na het tabblad scherm. Daar
        heb je de keus hele scherm of venster. Klik venster en dan zou het
        moeten werken.

        Vr. groeten, Greetings

        Rob Hubert <mailto:rob.hubert@...> rob.hubert@...
        robhubert@...
        Haarlem, The Netherlands

        PAF Gebruikersgroep Nederland / PAF Users Group Netherlands:
        <http://net.clubs.nl/paf> http://net.clubs.nl/paf
        Website overlijdensberichten / death notices (meer dan / more than
        13.300) <http://members.chello.nl/r.hubert1/>
        http://members.chello.nl/r.hubert1/

        Inkomende en uitgaande mail wordt gecontroleerd met Norton AntiVirus
        2003
        Incoming and outgoing mail will be checked with Norton AntiVirus 2003

        Met welke toetsen kan ik het Dos-venster veranderen zodat het ik het
        als een windows venster kan gebruiken?
        Ik weet het niet meer?

        Dank u

        Jan vandermeeren

        Yahoo! Groups Sponsor

        <http://rd.yahoo.com/M=212804.2460941.3878106.2273195/D=egroupweb/S=1705
        043464:HM/A=810327/R=0/*http://geocities.yahoo.com/ps/info?.refer=blrecs

        <http://rd.yahoo.com/M=212804.2460941.3878106.2273195/D=egroupweb/S=1705
        043464:HM/A=810327/R=1/*http://geocities.yahoo.com/ps/info?.refer=blrecs

        <http://us.adserver.yahoo.com/l?M=212804.2460941.3878106.2273195/D=egrou
        pmail/S=:HM/A=810327/rand=948226811>

        Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of Service
        <http://docs.yahoo.com/info/terms/> .

      • Rob Hubert
        Message 3 of 4 , Oct 22, 2002
          Ik gebruik geen xp, maar ik heb hem wel een keer op de computer van mijn
          zoon gezet, waar xp pro opzit, en daar ben ik via de verkenner naar de
          map van pro-gen toegegaan en heb daar toen het toepassingsprogramma
          pro-gen aangeklikt met rechts en deze toen via het tab scherm wel op
          venster gezet. Misschien dat dat wel wil werken?

          Message 4 of 4 , Oct 22, 2002
            Jan Vandermeeren <janvandermeeren@...> schreef:

            > Met welke toetsen kan ik het Dos-venster veranderen zodat het ik
            > het als een windows venster kan gebruiken? Ik weet het niet meer?

            Probeer eens Alt + Enter...

            Vriendelijke groeten / Best wishes
            Don Arnoldus, Oudkarspel, Noord-Holland, NL