Foto's koppelen in pro-gen

  • Rob Hubert
    Message 1 of 1 , Oct 22, 2002
      Misschien heb ik het over het hoofd gezien in de documentatie, maar ik
      wil wat foto's koppelen in Pro-Gen. Ik kan het wel doen nadat ik een RTF
      bestand gemaakt hebt, maar ik wil ze alvast koppelen in het Pro-Gen
      bestand. Daarna wil ik het programma van P. Mathijssen uitproberen. Wie
      kan mij vertellen welke handelingen ik moet verrichten? Alvast hartelijk
      dank.

      Vr. groeten, Greetings

      Rob Hubert <mailto:rob.hubert@...> rob.hubert@...
      robhubert@...
      Haarlem, The Netherlands

      PAF Gebruikersgroep Nederland / PAF Users Group Netherlands:
      <http://net.clubs.nl/paf> http://net.clubs.nl/paf
      Website overlijdensberichten / death notices (meer dan / more than
      13.300) <http://members.chello.nl/r.hubert1/>
      http://members.chello.nl/r.hubert1/

      Inkomende en uitgaande mail wordt gecontroleerd met Norton AntiVirus
      2003
      Incoming and outgoing mail will be checked with Norton AntiVirus 2003