Cirkeldiagram

  • Eddy Landzaat
    Message 1 of 11 , Oct 1, 2002
      Beste mensen,

      Vanwege een verouderde laptop (die ik zomers juist voor mijn
      onderzoek gebruik), gebruik ik thuis ook nog steeds Pro-Gen 3.0a. Nu
      ben ik bezig mijn homepage opnieuw op te bouwen op een nieuwe lokatie.

      Alleen, enige tijd terug heb ik een systeemcrash gehad en daarbij
      blijk ik de verschillende verbeteringen en plug-ins van 3.0a kwijt
      geraakt te zijn!

      Wij kan mij alnog aan die aanvullingen helpen?

      Eddy Landzaat
      (Met een beetje gelukt kan ik volgend jaar mijn 486-laptop inruilen
      voor een Pentium 2 en kan ik dus alles gaan upgraden...)
    • Jozef Van de Ven
      Message 2 of 11 , Dec 14, 2010

        't Is misschien wel makkelijk maar ik vind het niet.

        Is het mogelijk om bij het maken van een cirkeldiagram linksboven de tekst
        Kwartierstaat NAAM NAAM" te onderdrukken?

        Mvg,

        Jos Van de Ven

        Cogito ergo sum.

        Message 3 of 11 , Dec 14, 2010
          Jos van de Ven vroeg:

          > Is het mogelijk om bij het maken van een cirkeldiagram linksboven de
          tekst Kwartierstaat NAAM NAAM" te onderdrukken?

          Het genereren van het cirkeldiagram wordt geheel en al verzorgd door een
          programma-onderdeeldat voor gebruikers NIET benaderbaar is. Aanpassing van
          e.e.a. is alleen mogelijk door het desbetreffende programma te veranderen
          en dat kan alleen door de makers gebeuren. Helaas, het is niet anders...

          Vr.gr.
          Don Arnoldus, helpdesk PGGG
        • Gerard
          Message 4 of 11 , Dec 15, 2010
            Jos,

            Ik open het pdf-bestand met kladblok en dan zie ik in de beurt van lijn 117 zoiets als: 0 -130 Td ( Kwartierstaat van NAAM NAAM) Tj

            Ik verwijder daar de tekst die tussen haakjes staat en sla het bestand gewoon weer op.

            Groeten.

            Gerard Fabri

            --- In pro-gen@yahoogroups.com, "Jozef Van de Ven" <vandeven.jos@...> wrote:

> [...]
            >
            > Is het mogelijk om bij het maken van een cirkeldiagram linksboven de tekst
            > Kwartierstaat NAAM NAAM" te onderdrukken?

          • Luc Klaps
            Message 5 of 11 , Dec 15, 2010
              Goede oplossing van Gerard Fabry.

              Ik weet niet of het mogelijk is een aangepaste kwartierstaat (duiven) mee te zenden.
              Ik doe toch maar een poging.

              Luc Klaps

              Message 6 of 11 , Dec 15, 2010
                Gerard,

                Dit was me ook verteld door Rob Fransen en is inderdaad de oplossing.

                Bedankt,
                Jos Van de Ven