Re: [pro-gen] Re: Foto's opnemen in RTF-uitvoer

  • Erik
    Message 1 of 3 , Sep 30 10:43 AM
      Hallo Leonard,

      Dat de gevraagde uitvoer niet in Pro-Gen zit voorgebakken vermoedde ik wel. Ik hoopte echter dat ik misschien iets over het hoofd gezien had.
      Het achteraf koppelen van foto's in MS-Word is mij bekend. Dat is als het om meerdere foto's gaat een flink karwei en als je dat iedere keer bij een nieuwe of herziene uitvoer opnieuw moet doen is de lol er snel vanaf.
      Omdat ik waarschijnlijk niet de enige ben die een dergelijke uitvoer zou willen is mijn hoop gevestigd op een enthousiaste programmeur die zelf al eens zo iets heeft uitgedokterd. Ik ben daar zelf niet zo goed in. Ik heb tenminste begrepen dat Pro-Gen een vrij open structuur heeft en omdat ik vermoed dat de optie die ik vraag niet zo ingewikkeld is (ik kan me natuurlijk danig vergissen) lijkt het mij voor zo iemand niet zo moeilijk dit te realiseren.
      Misschien is dit zoals ik al in mijn eerste mail schreef iets voor de makers van het programma en zou dit in een volgende versie kunnen worden opgenomen?

      met vriendelijke groet,

      Erik Troost

      GENEALOGIE PAGINA'S TROOST - GRAPENDAAL
      http://home.hetnet.nl/~erik-troost/index.html