Off-topic: InfoKeeper

  • Peter Mathijssen
    Message 1 of 1 , Aug 7, 2000
      Beste leden,

      Veel genealogen maken tegenwoordig voor hun onderzoek veelvuldig gebruik van
      een laptop. Speciaal voor hen maar ook voor personen met een bureau-computer
      het volgende. Ik heb een computerprogramma gemaakt dat je als een hulpmiddel
      kunt gebruiken voor het bijhouden van allerlei lijsten. Hierbij zou je
      kunnen denken aan:

      adressen, telefoonnummers en openingstijden van archiefen.
      lijsten met zaken die je nog op wilt zoeken.
      gegevens van personen die mogelijk familie zijn.
      etc.

      Het programma heet InfoKeeper en is te downloaden van mijn website op
      http://go.to/argosoft

      Mocht u nog vragen hebben over dit programma dan kunt u dit het beste niet
      via deze lijst doen maar mij daarvoor op mijn eigen e-mail adres een
      berichtje sturen:

      p.mathijssen@...

      Met vriendelijke groet,

      Peter Mathijssen