Sorry

  • Peter Mathijssen
    Message 1 of 1 , Aug 7 11:17 AM
      Hallo leden van de pro-gen mailinglijst,

      Door een fout van mijn kant heeft het voor twee mensen die zich aan hadden
      gemeld bij de mailinglijst lang geduurd voordat hun aanmelding werd
      goedgekeurd.
      Dit kwam doordat ik vergeten was in te stellen dat ik bericht wilde hebben
      als mensen zich aanmelden voor de mailinglijst.

      Mijn excuses hiervoor en welkom bij de lijst. Het ledenaantal is nu het
      bescheiden aantal van 7.

      Peter Mathijssen.