Re: systeemregister (OT)

  • boerdammers
    Message 1 of 3 , Jul 29, 2002
      Hallo Luuk,

      Helaas weet ik geen passend antwoord, maar ik denk dat je wat meer
      kans op respons zal hebben http://www.webwereld.nl/
      Daar is een forum met verschillende rubrieken. Voor elke rubriek is
      daar bovendien een moderator met behoorlijk kennis van zaken. Heel
      grote kans dat je daar wel antwoord krijgt op je vraag.

      Succes,
      Jan de Boer

      --- In pro-gen@y..., "Luuk Keunen" <luukkeunen@h...> wrote:
> [...]
      ik de
      > poging beëindigen. In de windows explorer is ook de B-drive niet
      meer
      > aanwezig.
      >
      > Heeft iemand enig idee hoe ik mijn zip-drive weer aan de praat kan
      krijgen
      > (het is géén hardwareprobleem) en ook de problemen met het
      systeemregister
      > kan oplossen?
      > Helaas ben ik geen computertechneut...
      >
      > gegroet,
      > Luuk Keunen

      > Meld je aan bij de grootste e-mailservice ter wereld met MSN
      Hotmail:
      > http://www.hotmail.com/nl
    • G.(Bert) van Voorbergen
      Message 2 of 3 , Aug 2, 2002
        Luuk,

        Voor zover ik kan zien heeft alleen Boer Dammers op je vraag gereageerd.
        Misschien heeft het stellen van je vraag op het forum van Webwereld je
        probleem opgelost. Mocht dat niet het geval zijn dan zou je het ook eens
        kunnen proberen bij het forum van Computer!Totaal:
        http://forum.computertotaal.nl/. Daar ben ikzelf nogal van gecharmeerd omdat
        mij via dat forum veel oplossingen zijn aangereikt voor voor mij
        onbegrijpelijke technische problemen.

        Overigens zou ik je willen aanraden i.v.m. de vakantieperiode je vraag in
        september nog eens te herhalen, d.w.z. als je intussen al niet naar
        tevredenheid bent geholpen.

        Met vriendelijke groet,
        Bert van Voorbergen

        Interesse voor schaatskampioenen en de ontwikkeling van recordtijden?
        Ook die vindt u in Het Virtuele SchaatsenMuseum.
        Surf naar www.schaatsenmuseum.nl