vtx bestanden compileren

  • Jeanne van Rooij
    Message 1 of 2 , Jul 3 6:24 AM
      Als ik via hulpprogramma kies voor "Complimeer alle VTX", krijg ik de volgende foutmelding:

      error: syntax error
      file : C:\PG30\NL\Output\Prig.vtx line 91
      Printif CHR$(36)+[Kerkhof]naam+CHR$(36)+" ";

      Iemand enig idee wat daar fout gaat?

      Vriendelijke groeten
      Jeanne van Rooij
      Malle (BE)

      E-mail adres: aml@...
      Belangstelling voor genealogie: www.vrooij.com

      Message 2 of 2 , Jul 3 6:32 AM
        Goedendag,

> [...]
        >
        > error: syntax error
        > file : C:\PG30\NL\Output\Prig.vtx line 91
        > Printif CHR$(36)+[Kerkhof]naam+CHR$(36)+" ";
        Ooit heeft u de opmaakdefinitie voor grafschriften geinstalleerd, en de
        bijbehorende programmatuur. Als alle VTX programma's vertaald worden,
        wordt daarvoor de opmaakdefinitie van het huidige geselecteerde PRO-GEN
        bestand gebruikt. In dit geval is dat een opmaakdefinitie voor
        persoonsgegevens, daar het vertalen van de overige VTX-en geen
        foutmelding geven.

        In het VTX programma PRIG wordt gebruik gemaakt van een veld dat
        "Kerkhof" heet. Een veld met deze naam bestaat niet in de huidige
        opmaakdefinitie, hetgeen resulteert in de voornoemde foutmelding.
        Er is dus niets ernstigs loos.

        Met de huidge snelle PC's is de noodzaak om van te voren alle VTX
        programma's te vertalen niet duidelijk meer.

        Met vriendelijke groet,
        Wim Nelis.
        --
        W.J.M. Nelis (Informatics Division, Computing Services, Datacomms, IC-NOP)
        National Aerospace Laboratory (NLR) Email: nelis@...