OT: Re: Majordomo

  • zasje_nl
    Message 1 of 2 , Jul 2, 2002
      Hallo groepsleden,

      Majordomo is geen virus, maar een soort mailing-list programma, die
      dit bericht scanned voor sleutelwoorden.
      Bij woorden die niet in dit automatisch robot-programma voorkomen,
      geeft dit programma een waarschuwing naar de verzender.

      Zie voor meer informatie: zoekprogramma Google, sleutelwoord
      Majordomo (Ned. web-sites).

      Je schijnt/blijkt automatisch lid te worden van dit programma, maar
      voor mij is de vraag hoe kom ik er vanaf ????? Ik zit niet de wachten
      op ongevraagde reclame en/of e-mail (Spam).
      Dit programma heeft dus niets met Pro-Gen te maken, vandaar mijn 'OT'

      Mvg,
      Joanne Meulenbelt

      P.S. Majordomo herkent ook geen afkortingen.