eigen definitie maken

  • jsrnl
    Message 1 of 1 , Jun 6, 2002
      wie kan mij adviseren 2 vragen,

      1.
      hoe kan ik in een eigen te maken definitie ook de kaderlijnen
      toevoegen, toetsen f2 etc. werken niet in dit scherm zoals bij. bij
      het maken van nieuwe lijsten.

      2. is het mogelijk om een veldinvoer te maken waarbij door middel
      van F1 een lijstje op kan roepen met keuzemogelijkheden vergelijkbaar
      zals elders in progen gebruikt? ik bedoel hier dus niet alleen
      invoerbeperkingen van het veld, maar ook een te openen schermpje met
      keuzemogelijkheden.

      alvast bedankt,
      Jan de Graaf