pg30/supp

  • Ton Steenhof
    Message 1 of 2 , May 9, 2002
      Goede middag,

      In dit gegeven zitten allerlei bestanden. Is dat goed of moeten deze nog geinstalleerd worden? Zo ja, hoe doe je dat dan?

      Groetjes,

      Ton

    • Nelis W.J.M.
      Message 2 of 2 , May 9, 2002
        Goede middag,

        > In dit gegeven zitten allerlei bestanden. Is dat goed of moeten deze
        > nog geinstalleerd worden? Zo ja, hoe doe je dat dan?
        De te installeren bestanden hebben allen een extensie .LZH. Indien een
        bestand al geinstalleerd is, dan staat er ook een bestand met dezelfde
        naam, doch met extensie .INI in de map SUPP.

        Het kan geen kwaad de bestanden te laten staan. Zelf schuif ik de
        geinstalleerde bestanden naar een aparte map, en verwijder dan zowel
        het *.LZH als het *.INI bestand uit map SUPP.

        Met vriendelijke groet,
        Wim Nelis.
        --
        W.J.M. Nelis (Informatics Division, Computing Services, Datacomms, IC-NOP)
        National Aerospace Laboratory (NLR) Email: nelis@...