supp

  • Ton Steenhof
    Message 1 of 2 , Apr 30, 2002
      Geachte leden

      Vanaf mijn vaste computer heb ik enkele bestandjes op de A schijf gekopieerd, Zoals "Dossier".
      Deze heb ik op mijn portable gekopieerd naar ProGen Supp. Ik hoopte nu dat deze automatisch opgenomen zouden worden in ProGen.
      Dat gebeurd echter niet. Hoe moet ik nu verder?

      Groetjes,

      Ton

    • nelis@nlr.nl
      Message 2 of 2 , Apr 30, 2002
        Beste Ton,

> [...]
        > naar ProGen Supp. Ik hoopte nu dat deze automatisch opgenomen zouden
        > worden in ProGen. Dat gebeurd echter niet. Hoe moet ik nu verder?
        Een te installeren bestand dat in de map SUPP geplaatst wordt, dient te
        voldoen aan een aantal eisen. Ten eerste dient het een archief
        (engels: archive file) te zijn, dat aangemaakt is met het programma
        LHA. In dit archief staan alle te installeren bestanden. Tevens dient
        er een bestand in te staan, met dezelfde basisnaam als het archief,
        maar met extensie .INI, waarin beschreven staat wat waar geinstalleerd
        dient te worden.

        In de documentatie bij PRO-GEn 3.0b staat dit uitgebreider beschreven.

        Met vriendelijke groet,
        Wim Nelis.
        --
        W.J.M. Nelis (Informatics Division, Computing Services, Datacomms, IC-NOP)
        National Aerospace Laboratory (NLR) Email: nelis@...