Re: [pro-gen] probleem met website

  • Jan Lens
    Message 1 of 2 , Apr 13, 2002
      Beste,

      Die %20 is een substituut voor de blanco tussen "van" en "rooii". Op zich
      niet echt een probleem; als u bvb naar uw fotoalbum gaat gebeurt deze
      vervanging " door %20 eveneens, en daar werkt het wel. Het probleem ligt 'em
      eerder in het niet bestaan van het bestand http://www.vrooij
      com/van%20Rooij/rframe3.htm. Bent u zeker dat alles klopt met de naam, bvb
      ook kleine en grote letters ? Het werken met blanco's in URL's is evenwel
      niet aan te bevelen.

      Vraagje van mij : hebt u soms Joannes Van Roey x Cornelia Gysels (�ca 1700
      Westmalle ?) in uw gegevens ? Ze hebben een zoon Gerardus X Cornelia Moons.

      Met vriendelijke groeten,
      Jan Lens
      jan.lens@...
    • A. van Rooij
      Message 2 of 2 , Apr 13, 2002
        Jan,

        Dank je wel voor je antwoord. Helemaal duidelijk is het me niet, daar ik
        eigenlijk niks veranderd heb en het in het verleden nooit geen probleem gaf.
        Maar aangezien ik de laatste tijd vaker opmerkingen tegen kom in de groep
        over hoofdlettergebruik, zal ik dat allemaal maar eens aan gaan passen en
        ook de blanco's eruit halen. Voorheen werden die al automatisch met een
        liggend streepje gevuld, in Frontpage, is me nu opgevallen.

        De personen die jij noemt uit West Malle zijn mij niet bekend. Spijt me dat
        ik je daar niet mee kan helpen.

        vriendelijke groeten
        Jeanne van Rooij