probleem met webiste

  • A. van Rooij
    Message 1 of 2 , Apr 12, 2002
      Heeft iemand van jullie een idee wat er verkeerd gaat. gisteravond wilde ik op mijn website het parenteel van Joannes Janse van Roij updaten en het adres wordt als het ware vervormd.
      In de adresregel komt te staan: http://www.vrooij.com/van%20Rooij/rframe3.htm
      Waar dat "van%20Rooij" vandaan komt is me een raadsel, maar nog erger "Hoe kom ik eraf". Ik heb mijn uitvoer zoals altijd hetzelfde benoemd, bestandsnaam rooij.htm en het frame en de indexen door er een lettertje r voor te zetten.
      Wie heeft goede raad.

      hartelijke groeten
      Jeanne
      Jeanne van Rooij
      Malle (BE)

      E-mail adres:
      aml@...
      Belangstelling voor genealogie:
      www.vrooij.com

      Message 2 of 2 , Apr 13, 2002
        Bedankt Danny, ik ga onmiddellijk aan de slag.

        Subject: Re: [pro-gen] probleem met webiste