RE: [pro-gen] Digest Number 348

  • l.p.vankessel@kpn.com
    Message 1 of 1 , Apr 2, 2002
      Hallo,ik heb gisteravond zelf de oplossing gevonden;
      het was een standaard 'query' in Pro-Gen.
      Als je (zelf) maar lang genoeg zoekt dan vind in dit programma alles.. . .

      Leonard van Kessel, Ter Aar

      From: "leonardvankessel" <l.p.vankessel@...>

      Message: 1
      Date: Tue, 02 Apr 2002 11:40:21 -0000
      From: "leonardvankessel" <l.p.vankessel@...>
      Subject: selectie van relatie naar persoonsblad

      Hallo,

      ivm het verkrijgen van een overzicht met het nieuwe fenomeen
      'familieboek' doe ik een selectie van een bepaald aantal huwelijken
      in het relatie-overzicht.
      Hoe krijg ik nu deze selectie op een makkelijke manier 'overgebracht'
      naar de persoons-overzicht met alleen de 'M' van het mannelijke
      geslacht.
      Ik had gehoopt dmv. 'markering' met de asterisk iets te kunnen
      doen, klopt dat?

      Leonard van Kessel, Ter Aar