omzetten van def-1 naar def-2

  • Erik Fleuren
    Message 1 of 1 , Mar 2, 2002
      Hallo
      Na het omzetten van mijn progen bestand met def-1 naar def-2, worden de
      uitvoerdefinities van stamreeksen, kwartierstaat, genealogie en parenteel
      opnieuw gecompileerd.
      Dan krijg ik na het compileren van een aantal regels de foutmelding:
      out of string space in module VTX2BIN at address 322B: . . . .
      bij strk op de puntjes 6FC5, bij kwst 6F9E en bij gen en par72B1

      Ik vermoed dat dit met mijn dos geheugen omvang te maken heeft, ik heb in de
      dosbox onder win98 voor uitvoering van programmas 518K vrij over.

      Mijn vraag is nu weet iemand of dit het probleem is, waarom ik de out of
      stringspace melding krijg?
      En hoe kan ik dit opplossen??

      Groetjes uit Nijmegen
      Erik Fleuren.

      E-mail: eim.fleuren@... of erik@...

      *** Nog altijd op zoek naar personen met de familienaam: Fleur, Fleure,
      Fleuren, Fleurens, Fleures, Fleurke, Fleurkens, Fleurtjes (maar ook met ue,
      u, ü, oo, ö, oe) kijk even in je bestand en help mij verder.******

      ****Een groot deel van mijn familie gegevens staat op mijn home-page (
      HTTP://home.hccnet.nl/eim.fleuren )****