Re: [pro-gen] gezinsrepertorium: volgorde achternaam, voornaam

  • Peter Mathijssen
    Message 1 of 3 , Jul 24, 2000
      Hoi Arend,

      Als je in de VTX pgrepert.vtx kijkt moet je alle verwijzingen naar Surname
      en Given_name omdraaien. Je kunt hier het beste eerst een kopie maken van
      het originele vtx bestand en dit bewerken.

      als dit niet lukt, dan laat het maar weten

      Groetjes Peter

      Message 2 of 3 , Jul 26, 2000
        Beste Peter,

        Bedankt voor je (snelle) reactie !
        Ik heb in de VTX pgrepert.vtx Surname en Given_name
        verwisseld en opgeslagen als pgreper2.vtx.
        Echter ... bij het compileren loopt hij op hardnekkige
        fouten, die misschien iets met de lijnlengte te maken hebben?!
        Bijgaand dat probeersel.
        Zou je zo behulpzaam willen zijn eens te kijken wat ik fout doe?
        DANK!

        Arend

      • Peter Mathijssen
        Message 3 of 3 , Jul 26, 2000
          Hoi Arend,

          pro-gen@egroups laat geen bijlagen toe om te voorkomen dat men elkaar via
          egroups teveel bijlages gaat sturen die misschien niet
          iedereen wil. Daarom kun je de vtx het beste na me sturen via mijn eigen
          e-mail adres en niet centraal naar egroups.

          Ik wil in ieders geval kijken naar je "probeersel" zoals je het noemt als je
          het even stuurt naar p.mathijssen@...

          Groetjes
          Peter Mathijssen