Re: [pro-gen] replay

  • Thomas Besuijen
    Message 1 of 5 , Feb 19, 2002
      L.s,

      Voordeel van een "openbaar" antwoord is,dat anderen leden van de lijst met
      aanvullingen,tips en of correctie's kunnen komen.
      Dus helemaal eens met Joke..........

      Met vriendelijke groeten ,Thomas Besuijen

      >From: "Joke Termaat" <jcts@...>
      >To: "pro-gen" <pro-gen@yahoogroups.com>
      >Subject: [pro-gen] replay
      >Date: Wed, 20 Feb 2002 00:07:12 +0100
      >
      >Replay als je het naar iemand persoonlijk stuurt en "Replay all" als je het
      >naar de groep stuurt.
      >
      >Zo wordt het voor 99% in andere groepen ook gedaan.
      >
      >Vaak is het niet alleen interessant om een vraag te lezen, maar je leert
      >namelijk ook van het antwoord, dan hoeft niet iedereen dezelfde vraag te
      >stellen.
      >
      >Met vriendelijke groet, Joke Termaat-Schaefers, e-mail: jcts@...

      Chat on line met vrienden en probeer MSN Messenger uit:
      http://messenger.msn.nl
    • Ineke
      Message 2 of 5 , Feb 20, 2002
        Joke Termaat wrote:

        > Replay als je het naar iemand persoonlijk stuurt en "Replay all" als je het naar de groep stuurt.
        >
        > Zo wordt het voor 99% in andere groepen ook gedaan.

        Bij de meeste groupen is "replay" een bericht naar de group, met "replay
        all" gaat het bericht en naar de group en naar de persoon zelf. Althans
        zo werkt het op mijn computer, ik werk met netscape. Ik neem aan dat
        explorer hetzelfde werkt.
        Ik vind het dan ook jammer dat ik op interessante vragen vaak het
        antwoord mis.
        Met "replay all" haal ik dan ook vaak het adres van de persoon weg,
        omdat deze het bericht anders twee keer krijgt een keer via de group en
        keer persoonlijk.
        met vriendelijke groet,
        Ineke Smit (4142)
      • Hinke Leipoldt
        Message 3 of 5 , Feb 20, 2002

> [...]
          > Met "replay all" haal ik dan ook vaak het adres van de persoon weg,
          > omdat deze het bericht anders twee keer krijgt een keer via de group en

          Om even helemaal duidelijk te komen en de juiste terminologie te gebruiken
          het is "reply" en "reply all". Replay dat zeg je tegen bijvoorbeeld een
          muziekstuk dat je nog een keer wilt horen.
          Geeft verder niet, en deze kleine correctie is ook niet vervelend bedoeld.

          Groetjes,
          Hinke
        • Paul De Clerck
          Message 4 of 5 , Feb 20, 2002
            Dag allemaal,
            Momenteel kan ik op "reply" druk gaat mijn bericht enkel naar "Ineke"en by "Reply all" naar Ineke en als cc: naar pro-gen. Bij "reply all" gaat het dus ook naar de groep en dat is de normale keuze voor antwoorden in een groep.
            De mogelijkheid om naar de afzender alleen te antwoorden moet blijven, bijvoorbeeld om die te wijzen op een vergissing of iets anders wat niet aan de grote klok moet worden gehangen.
            MVG
            Paul
> [...]

            Met "replay all" haal ik dan ook vaak het adres van de persoon weg,
            omdat deze het bericht anders twee keer krijgt een keer via de group en

            Yahoo! Groups Sponsor