Nelis

  • Ton Steenhof
    Message 1 of 2 , Jan 22, 2002
      Goeden dag,

      Ik vraag mij af waarom de hulp programma's van de geer Nelis niet standaard
      worden opgenomen in ProGen?

      Met vriendelijke groet,

      Ton Steenhof

      Altijd op zoek naar gevens over Steenhof(f) en Fluit.
    • Sjouwke G. Wolters-Nubé
      Message 2 of 2 , Jan 22, 2002
        Ja ik ook! Zou toch makkelijk op de nieuwste CD moeten kunnen passen.....

        groetjes,
        SJOUWKE G. Wolters-Nubé
        http://home.planet.nl/~sjouwke
        Groninger Genealogy