groot formaat

  • Avosi
    Message 1 of 1 , Dec 31, 2001
      beste,

      Pas aangemeld en al een vraag.

      Ik zou graag een schematische uitvoer doen naar een bestand om dit dan op
      een grootformaat printer te printen. (groot formaat is dan A0 of zelfs
      groter).

      Ik probeerde het zoals met andere (windows)programma's door de Adobe PS
      printerdriver te installeren. Bij deze driver kan je zeer grote
      papierformaten opgeven. Bij het printen wordt dan naar een bestand geprint
      waarbij een postscript bestand gemaakt wordt. Dit bestand kan dan in een
      RIP ingevoerd worden om op eender welk formaat peprint (geplot) te worden.

      Dit blijkt niet te gaan daar er een error komt van :
      "overflow in module PG-PR2"

      Is deze methode wel bruikbaar ?
      De PDF-bestandsuitvoer zou ook goed zijn maar deze is niet beschikbaar.

      Heeft iemand suggesties ?

      Met vriendelijke groeten,

      Jan Van Hemelen.

      Avosi NV - Poekestraat 62A - 8755 Ruiselede - Belgium - info@...