windows XP

  • Ton Steenhof
    Message 1 of 1 , Dec 12, 2001
      Hallo

      Ik weet dat ik mij schuldig maak door een vraag te stellen die niets met ProGen te maken heeft maar ik weet niet hoe ik anders in aanraking moet komen met iemand die er verstand van heeft.

      Ik werk sinds kort met Windows XP
      Nu probeer ik via een kabel de bastanden en instellingen van de oude naar de nieuwe PC over te zetten.
      Mijn oude PC kan echter de kabel niet vinden.
      HP helpdesk en microsoft helpdesk kunnen niet helpen omdat zij niets van XP af weten.

      Wie kan mij helpen?

      Met vriendelijke groet

      Ton Steenhof

      Altijd op zoek naar gegevens over Steenhof(f)
      en Fluit.