810Re: [pro-gen] problemen met pro-gen onder windows ME

  • Rob Fransen
    Jul 3 2:26 PM
      Beste Corlinda Haakman,

      Bij sommige printers verschijnt er tijdens het afdrukken een
      print-status-venster. Hierbij wordt PRO-GEN geminimaliseerd naar de taakbalk
      onderin het scherm.
      Als u in de taakbalk (onderin het scherm) één keer met de linkermuisknop
      klikt dan is PRO-GEN weer als geheel terug op het scherm en kunt u verder
      werken.

      Als deze situatie u onbekend is, dan lijkt het of PRO-GEN is afgesloten en
      klikt u opnieuw op het icoon van PRO-GEN. Zodoende start u PRO-GEN een
      tweede maal. Dat wordt dus zoals u hebt beschreven geweigerd.

      Hopelijk is een en ander zo duidelijk genoeg.

      Groet,

      Rob Fransen
      Helpdesk PRO-GEN Gebruikergroep