756Re: [pro-gen] Re: privacy! in de index

  • Gerrit Zweers
    Jun 1, 2001
      Beste Jaak,
      Dat ging dus goed met die verbeterde versie van Privacy! Behalve het feit
      dat Privacy niet toegepast blijkt te zijn op de index! Dus als ik beneden
      een bepaalde leeftijd alle data weglaat, kun je de jaartallen nog altijd
      uit de index halen!
      Verder heb ik veel moeite gehad om de destijds zorgvuldig aangepaste
      definitie van de weergave van de persoonsvelden nu weer opnieuw te moeten
      uitvissen voor een gewijzigde versie van Privacy. Dat bleek pas helemaal op
      het eind mogelijk te zijn. Bij het begin kon je niets wijzigen en moest je
      domweg de "standaarddefinitie van Privacy!" ongewijzigd laten staan. Dat is
      natuurlijk wel een beetje frusterend. Enfin, het is dus gelukt.

      Helaas op een uitzondering na: Ik kreeg voor html altijd een "normale"
      titelkop, dus zonder kader. Maar Privacy! neemt helaas weer de oude Dos-kop
      die ook gebruikt wordt bij het rechtstreeks printen vanuit ProGen. Dat was
      de reden dat ik dit dan ook nooit toegepast heb. Altijd een rtf- of
      htm-file aangemaakt en die dan in Word of Wordpad verder aangepast.
      Hieronder zie je wat ik bedoel:

      Kop met DOS-kader (aangemaakt via Privacy!):
      | Parenteel van Gerrit Hendrik ZWEERS |

      Kop zonder kader door ProGen aangemaakt in de rtf-file hiervan (zonder
      Privacy!)
      Parenteel van Gerrit Hendrik ZWEERS

      Dat waren even een paar opmerkingen.

      Met vriendelijke groeten,