755Re: [pro-gen] Re: privacy! gered!

  • Gerrit Zweers
    Jun 1, 2001
      At 07:51 1-6-01 +0000, Jaak Simons wrote:
      >Halllo Gerrit,
      >
      >Privacy! is geen standaard onderdeel van PRO-GEN. Het is een routine
      >die ikzelf aangepast heb.
      >Op http://users.pandora.be/jaak.simons/privacy!.htm heb je de
      >mogelijkheid de laatste versie te downloaden.
      >
      >Als er nog problemen moesten zijn dan hoor ik dat wel van je.
      >
      >Groetjes,
      >
      >Jaak Simons, Hasselt (B)
      Hallo Jaak,
      Ik had ook geen kritiek op Progen zelf, maar op de interface die daarbij
      gebruikt wordt. Ik heb je laatste versie opgehaald. Deze was gelijk aan de
      vorige, behalve dat install.bat was uitgebreid met 6 regels n.l. voor
      Privliv.inc, Privtx.inc, Privyx2.inc, Priv_GNA.inc en Privwed.inc. Deze
      zijn nu inderdaad naar de Output-directory overgebracht en ook het
      compileren van de vtx-files ging nu zonder opmerkingen.
      De foutmelding ontstond dus tijdens het compileren doordat met de oude
      install.bat de Priv_GNA.inc wel op de diskette aanwezig was, maar niet
      overgebracht werd naar de outputdirectory van Progen. Maar dat zul je zelf
      ook al wel verondersteld hebben toen je van mijn klagende melding kennis nam.
      Dit verhaal gaat weliswaar over een interface buiten Progen, maar is toch
      niet Off Topic omdat de melding vanuit ProGen kwam!
      Overigens hartelijk dank voor het werk dat je voor ons als gebruikers hebt
      verricht.
      Met vriendelijke groeten,
      Gerrit Zweers