7525RE: [PRO-GEN] Bloedverwanten met partners

  • Ivo Gilisen
    Aug 23, 2014

      Ook de partners.

      1)Ga naar Wijzigen gegevens relaties ….. seLecteer …. Voorbeeldscherm invullen.... en vul in het veld (relatie) Info [~ “bloedverwant”] (zonder de haakjes natuurlijk. Doe Alt-Z om de selectie te starten. Om het vervolg van de procedure veel sneller te laten verlopen raad ik u aan alle geselecteerde Relaties te merken met een sterretje. Dat doe je door de spatiebalk ingedrukt te houden in de lijst. Verlaat Relaties met ESC.

      2) Ga nu naar Wijzigen gegevens personen ….. en seLecteer …. Opgeslagen voorwaarde kiezen.... Personen waarvan een relatie gemarkeerd is ….Enter …  Dat is alles. Nu heb je zowel de man als de vrouw die in hun huwelijksblad “BLOEDVERWANTE ZOVEELSTE GRAAD” hebben staan.

      Heb je intussen ook een privémail gestuurd.

      Met vriendelijke groet,

      Ivo

      Voorzitter PRO-GENgebruikersgroep LIMBURG

      ivo.gilisen@...

      http://www.pro-gen.be   |   http://www.daris.be  |   http://users.telenet.be/ivo.gilisen