7523Bloedverwanten en hun partners

  • Cruysberghs-Willekens
    Aug 23, 2014

      Beste, u hebt me heel duidelijk uitgelegd wat een selectiecriterium is waarvoor vriendelijk bedankt, maar als ik alles volg zoals door u beschreven krijg ik een venster SYNTAX FOUT

      of er wordt gebruik gemaakt van een niet- bestaand veld alhoewel de regel Bloedverwanten en hun partners in het overzicht van de selectie staat. Dat is de reden waarom ik vroeg WAT MOET IK HIERNA DOEN ? waarschijnlijk doe ik zelf iets fout. Ik heb nu in uw uitleg spaties gelaten tussen de regels en de vraag in een groter lettertype gezet hopelijk komt dat duidelijke over.

      Groeten

      Swa

    • Show all 2 messages in this topic