7522RE: [PRO-GEN] Mijn mail is slecht doorgekomen vergeet de vorige

    Aug 22, 2014
      Beste Swa,

      Op deze manier is het slecht communiceren. Ik zie een heleboel rode
      regels, dus ik begrijp niet welke je bedoelt. Sorry.

      Met vriendelijke groeten,
      Don Arnoldus, helpdesk PGGG

    • Show all 10 messages in this topic