7508Re: [PRO-GEN] Privacy Filter

    Aug 20 9:28 AM
      Paul en Ivo,

      Dank voor de uitgebreide beantwoording. Ik denk dat deze zaken er (mede)
      toe leiden dat de voorgenomen nieuwe privacy-instelling in PRO-GEN
      mogelijk wordt aangepast of uitgebreid. Ik denk dan aan het totaal
      weglaten van de naam bij gezinsopsommingen wanneer de persoon in kwestie
      binnen de privacy-criteria valt. Als in plaats van de naam een instelbare
      opmerking kan worden geplaatst, zou dat helemaal mooi zijn. Rob van Drie
      (CBG) stelde voor [persoon], maar ik kan me ook andere kreten voorstellen.

      Ik zal de heren makers op deze discussie attenderen, voor het geval ze
      niet zelf e.e.a. hebben gevolgd.

      Wat betreft het hulpprogramma SelPP van Wim Nelis. Het nadeel van de lange
      tijdsduur geldt - zo heb ik begrepen - alleen voor zeer grote bestanden (>
      100.000 records). Beneden dat aantal zal de tijdsduur navenant zijn aan de
      bestandsgrootte. Tegenwoordig zijn in veel huishoudens meerdere computers
      aanwezig. Prima klusje voor een minder gebruikte computer in de stille
      uurtjes.

      Met vriendelijke groeten,
      Don Arnoldus, helpdesk PGGG
    • Show all 57 messages in this topic