7405RE: [PRO-GEN] Blauwe balk in venster

  • Cruysberghs-Willekens
    Apr 8, 2014

      Beste ik markeer 2 personen die komen dan in een deellijst staan, ik druk L en G   L en G (2 x dus) dan enter. Dan verschijnt het venster OVERZICHT SELECTIE/MARKEERVOORWAARDEN BIJ PERSONEN. Het allerlaatste in meerdere vensters is de vraag  ZIJN DIT BLOEDVERWANTEN ik druk op enter en het venster verschijnt met de gezamelijke voorouder van beide gemarkeerde personen, maar doorkruisd door een blauwe balk waar 100 % in staat

      Ik heb het altijd zo gedaan en sinds enige tijd zit in met die balk.

      Uitvoer naar Beeldscherm via Fileviewer, daar kunt ge toch maar alleen om een parenteel te maken.

      Ik begrijp niet wat er gebeurt want ik doe het zo al jaren om te zien voor hoeveel generaties ik HOESAMEN moet in stellen, als ge onnodig veel generaties zoekt duurt het heel lang. Doe ik iets fout of als er een betere manier is laat het me gerust weten.

      Vriendelijk bedankt

      Swa