7404RE: [PRO-GEN] Blauwe balk in venster

  • Ivo Gilisen
    Apr 8, 2014

      Beste,

      Ik gaf je al eerder aan een uitvoer te maken naar Uitvoer naar beeldscherm via fileviewer. Daar bestaat de kleur blauw niet bij gebruik van Verwant. Dus daar kan ook geen blauwe balk je tekst onleesbaar maken of werkt het bij u anders dan bij mij?

      Met vriendelijke groet,

      Ivo

      Voorzitter PRO-GENgebruikersgroep LIMBURG

      ivo.gilisen@...

      http://www.pro-gen.be   |   http://www.daris.be  |   http://users.telenet.be/ivo.gilisen