7391Verwant

  • Cruysberghs-Willekens
    Mar 20, 2014
      Beste groep, ik heb een probleem met het programma VERWANT gekoppeld aan
      Pro-gen. Als ik van 2 personen de bloedverwantschap zoek komt in het venster
      altijd een blauwe balk met witte cijfers 100% staan .Hoe kan ik dat weg
      krijgen want het staat altijd voor een naam.

      Deze bovenstaande vraag heb ik vorige week gesteld ik weet nu hoe ik die
      balk met 100% kan ontwijken, maar wat ik graag zou willen is dat alle
      gegevens van VERWANT in een scherm staan, nu moet ge scrollen tot vanonder
      en dan is het bovenste niet meer zichtbaar.Is daar een oplossing voor ?

      Ik dacht dat ik van de balk 100% vanaf was maar het blijkt toch van niet.
      Zie in onderstaand venster

      Ik doe het zo. Ik markeer 2 personen druk L druk G dan enter dan komt de
      vraag “zijn dit bloedverwanten” dan enter en het venster verschijnt met de
      bloedverwanten maar ook met de blauwe balk 100%.

      Is dit mischien niet de goeie werkwijze, ik heb het altijd zo gedaan maar
      sinds enkele maanden verschijnt die balk

      Wie weet raad, alvast bedankt voor uw reactie

      François Cruysberghs 13073