7388Re: [PRO-GEN] Re: Probleem met Windows 8.1 en Pro-Gen

    Mar 18 2:38 PM
      raymondselleslags@... schreef op 18-3-2014 22:16:
      > Jammer maar, het probleem is nog niet van de baan.
      >
      > Ik heb mij verkeken op het "lezen en schrijven" van het demobestand
      >
      > Na het indrukken van de sneltoetsen ' fn-f1 ', krijg ik de melding "uw
      > ingevoerde gegevens zijn vastgelegd....uw gegevens verschijnen in het
      > vervolg in het startscherm"
      >
      > Helaas verschijnt er steeds "Dit is een demo-versie"
      >
      > Het is inderdaad een HP-laptop, maar mijn PC-kennis is niet zo groot,
      > dat ik BIOS zou begrijpen.
      >
      > Raymond

      Hallo Raymond,

      Blijkbaar is dat registreren niet helemaal goed gegaan.
      Bij het registreren van PRO-GEN gaat het niet alleen om de licentiecode.
      Het is belangrijk dat alle gegevens van de licentiebrief LETTERLIJK
      worden overgenomen. Dat betreft niet alleen de nummers, maar ook de
      naam-en-adres gegevens moeten letterlijk ingevoerd worden.
      Dat is te controleren met de controlegetallen die achter de betreffende
      regels getoond worden. Als daar ergens een verschil optreedt is er niet
      precies hetzelfde ingevoerd als hetgeen op de brief staat.
      Zolang dat niet exact klopt is het nog een demo-versie.